Er du nogensinde i tvivl om, hvad du skal poste på din Instagram?
Har du perioder, hvor du er lidt inaktiv, lidt stille og har lidt svært ved at finde på godt indhold til din Instagram profil? Eller mangler du simpelthen et formål med din tilstedeværelse?
Så er minikurset ‘Insta-brand Essentials’ som skabt til dig!
Især hvis du er klar til at finde ro og retning i din Insta-brand tilstedeværelse.
Med Insta-brand Essentials får du:


Minikurset er perfekt til dig, der:
… Og til dig, der drømmer om at Instagram ikke skal være en udfordring, men et kæmpe plus i din virksomhed!
Tag lige et kig på alle de ting du lærer (på mindre end 2 timer):
Modul 1
De 5 Insta-Brand elementer, der gør det muligt at tiltrække din drømmekunde med lethed
Har du undret dig over, hvorfor nogle skaber salg i deres forretning helt effortless, mens andre kæmper med at få deres første kunder? Dem, der har nemt ved at skabe salg i deres forretning ved, at et tydeligt og genkendeligt brand er hemmeligheden for at skabe salg.
… Og det er netop det, vi gerne vil hjælpe dig med at naile i Insta-Brand Essentials! Så du kan tiltrække dine drømme kunder med lethed og skabe salg i din forretning!
I modul 1 vil du lære …
Modul 2
Teknikken til at skabe et visuelt lækkert (og værdigivende) Instagram feed
Sukker du over andres æstetiske Instagram feed? Undrer du dig over, HVORDAN de får det til at se så stilfuldt ud?
Nu kan du stoppe med at undre dig, fordi i andet modul får du formlen til at skabe dit eget toplækre Instagram feed!
I modul 2 lærer du nemlig …
Modul 3
Metoden til at skabe æstetisk smukke og personlige billeder
Det er sikkert ikke første gang, du har hørt, at det er en rigtig god idé at vise dit ansigt frem på Instagram. Men den er go’ nok – fordi det virker altså.
Men udfordringen for dig er måske, at du ikke helt ved, hvad du skal gøre for at vise dig frem i din markedsføring. Er et selfie i ny og næ mon nok? Dér griber vi dig og vise dig en anden (og lidt federe) vej!
I modul 3 på Insta-Brand Essentials lærer du:
Og så får du altså også:
3 underviserer, som deler deres viden, erfaringer og deres afprøvede skabeloner, så du kan få et afslappet og kreativt forhold til din Instagram
Mød dine undervisere:

Maggie Nielsen – Business Mentor
Maggie Nielsen er business mentor og hjælper kvindelige selvstændige med at starte deres online forretning samt tiltrække klienter på Instagram. Så de kan få succes i deres forretning ved at gøre det, de elsker. Hun tror på, at en effektiv content strategi kan hjælpe dig med at blive set, tiltrække følgere og forvandle dem til betalende klienter.
Maggie kan svarer dig på alt relateret til organisk markedsføring og online forretninger!

Sascha Benzon – Brand Designer
Sascha Benzon har 13 års solid praktisk erfaring med salg af produkter og ydelser online og på sociale medier. Hendes passion ligger i at skabe visuelt lækkert digitalt design og værdiskabende content – som inspirerer og giver smil på læben.
Målet for Sascha er at klæde dig på med de værktøjer, du skal bruge for at skabe visuel genkendelighed på Instagram og Facebook. Du får hendes skudsikre genveje og erfaringer til, hvordan du nemt skaber et toplækkert feed, der afspejler dit brand og tiltrækker dine drømmekunder.

Luna Hvalsøe – Branding Fotograf
Luna Hvalsøe brænder for at hjælpe passionerede kvindelige iværksættere med at fremstå lige så visuelt professionelle, som de faktisk er. Det gør hun ved at fotografere dig i dit værdifulde arbejde, så du kan vise dine drømmekunder, at det er lige præcis dig, der kan hjælpe dem bedst.
Luna har et ønske om, at alle selvstændige kvinder føler, at de kan vise sig frem i deres markedsføring med stolthed og selvssikkerhed. Hun ved at lækre brandingbilleder af høj kvalitet hjælpe med præcis det.
Mangler du lige de 3 sidste argumenter for, at det er nu, du en gang for alle skal tage styringen over din Instagram profil – så du kan inspirere flere følgere og skabe mere salg?
Dem får du her:
Og nå ja:
Fordi du kan inspirerer og hjælpe flere og sælge mere – uden at bakse med dårlige samvittighed over ikke at poste ‘nok’.